Wednesday, March 18, 2009

PROFIL PEMILIK

1.0 PROFIL PEMILIK

Jawatan : Pemilik tunggal / Pengarah

Nama pemilik : Zulsubha Bin Abdullah

No. K/P : 821110-11-5739

Warna : Biru

Warganegara : Malaysia

Bangsa : Melayu

Jantina : Lelaki

Alamat : B56, Kampung Mengabang Telong, Batu Rakit

21020 Kuala Terengganu

Alamat S/menyurat : 24A, Jalan Timun 24E, Seksyen 24, 40300 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

No. telefon (O) : 03-55418908

No. telefon (hp) : HILANG

Email : Mempis_saksana@yahoo.com

5 comments:

  1. tahniah en zulsubha..wah dah bukak perniagaan sndiri eik..side income eik..bgs..bgs..:-)

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum en zul, kenapa saya cari alamat syarikat gtz enterprise dkt google map tak jumpa
    puas saya cari..

    ReplyDelete
  3. Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
    Terima kasih, Busarakham.

    ReplyDelete